سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در هفته آتی از شنبه 27 دی‌ماه 99 تا چهارشنبه یکم بهمن‌ماه 99 اعلام شد.

 

کمیسیون اصل 90 مجلس در جلسه روز سه‌شنبه 30 دی‌ماه با امیر حاتمی وزیر دفاع، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح جلسه خواهد داشت.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سه‌شنبه هفته آینده 30 دی‌ماه برای پاسخ به سؤال 11 نماینده به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌رود.

اردکانیان وزیر نیرو نیز در خصوص پاسخ به سؤال نمایندگان علی بابایی کارنامی، محمد کعب عمیر، جلال محمودزاده، جلیل مختار و مهدی عیسی‌زاده به کمیسیون اجتماعی مجلس خواهد رفت.

عبدالرضا رحمانی فضلی نیز برای پاسخ به سؤال پنج تن از نمایندگان مجلس از جمله فاطمه قاسمپور، اردشیر مطهری، عبدالجلال ایری، علی علیزاده و محمود عباس‌زاده در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می‌شود.

علیرضا رزمحسینی وزیر صنعت،‌معدن و تجارت نیز دوشنبه هفته آتی 29 دی‌ماه برای پاسخ به سؤالات جمعی از نمایندگان در کمیسیون اقتصادی حاضر و سپس اعضای این کمیسیون جهت تبیین اهداف قانون‌گذار و انتظارات از نحوه اجرای قانون مالیات‌های مستقیم و بازدید از سامانه املاک و اسکان کشور به وزارت راه‌وشهرسازی می‌روند و با اسلامی وزیر راه و شهرسازی و معاونان نشست مشترک برگزار خواهند کرد.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست سه‌شنبه هفته آینده 30 دی‌ماه تقاضای ارجاع شده به این کمیسیون برای تحقیق و تفحص درباره عملکرد بانک مرکزی در حوزه ارزی را بررسی می‌کنند.

محمدجواد ظریف دوشنبه 29 دی‌ماه برای پاسخ به سؤال 13 نماینده مجلس در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر خواهد شد.

امیر حاتمی وزیر دفاع نیز در نشست روز سه‌شنبه 30 دی‌ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای پاسخ به سؤال علی‌اصغر خانی نماینده شاهرود، حسین میرزایی نماینده اصفهان و فرهاد بشیری نماینده پاکدشت حاضر می‌شود.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در همان روز (سه‌شنبه) آخرین اقدامات در زمینه ساخت و تولید واکسن کرونا را با حضور مسئولان ذی‌ربط بررسی می‌کنند.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس در سه‌شنبه هفته آینده 30 دی‌ماه سؤالات تعداد از نمایندگان مجلس از اردکانیان وزیر نیرو را بررسی خواهند کرد.

علیرضا رزمحسینی در نشست 30 دی‌ماه کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای پاسخ به سؤالات هفت تن از نمایندگان مجلس حاضر می‌شوند و اعضای این کمیسیون همچنین اول بهمن‌ماه از مراکز صنعتی شهرستان اراک، محلات و دلیجان بازدید می‌کنند.

اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست روز دوشنبه هفته آینده 29 دی‌ماه میزبان رضا اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخ به سؤالات هشت تن از نمایندگان مجلس و در روز سه‌شنبه هفته آینده 30 دی‌ماه میزبان اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس خواهند بود.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای پاسخ به سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس در نشست سه‌شنبه هفته آینده 30 دی‌ماه کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر می‌شود. 

اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در نشست دوشنبه 29 دی‌ماه تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس درباره اعمال ماده 234 قانون آیین‌نامه داخلی درباره استنکاف حسن روحانی رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم از اجرای ماده یک قانون مدنی را بررسی می‌کنند.

کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و اردکانیان وزیر نیرو برای ارائه گزارش به منظور پیگیری تصمیمات اتخاذ شده اعضای کمیسیون کشاورزی به استان مرکزی در نشست شنبه هفته آینده 27 دی‌ماه کمیسیون کشاورزی حضور خواهند یافت.

 

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :17
کل بازدید : 84795
کل یاداشته ها : 399


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ