سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین متن و متد جهت تبلیغات پیامکی چیست؟

 

بسیاری از مشتریان ما همواره با این سوال مواجه هستند که بهترین متن جهت ارسال در سامانه پیام کوتاه و نمایندگی پیامک  جهت جذب موثر مشتری بیشتر و افزایش درامد چیست؟

ما اینجا قصد داریم تا نکاتی رو جهت افزایش بازده  تبلیغات انبوه پیامکی خدمت شما مشتریان ارایه دهیم باشد که در راستای بهبود بازده تبلیغات پیامکی شما مشتریان عزیز موثر واقع گردد.

·       در متن پیام انبوه ارسالی پیشنهادات ویژه به همراه مدت زمان محدود بگنجانید:

از دیدگاه روانشناسی تعیین مدت زمان محدود جهت استفاده و یا ارائه هر خدمت در طرف مقابل ایجاد انگیزه جهت استفاده از آن خدمت می کند .

توجه داشته باشید که وجود این دو عامل در کنار یکدیگر به صورت توامان لازم و ضروری می باشد و فقدان هر یک موجب کاهش بازده پیامک انبوه ارسالی میگردد.

ما در سامانه پیام کوتاه و نمایندگی پیامک شیراز (پیام رسون) به طوره ویژه شاهد عملکرد و تاثیر این دو عامل می باشیم.

به عنوان مثال :

در ازای هر خرید بالای 500،000 ریال تا ساعت 21 یک عدد .... به عنوان هدیه از ما دریافت نمایید.

·       ارزشمند بودن محتوای پیامک تبلیغاتی ارسالی

محتوای پیام کوتاه ارسالی و تاثیر آن برروی مخاطب مسئله بسیار مهمی می باشد و شما کاربران باید همواره در متن های پیام کوتاه ارسالی به این مهم توجه نمایید.

به طوری که تمامی اهداف خود را به طور خلاصه جهت ترغیب مشتری بیان نموده و تاثیرگزار ترین جملات را انتخاب نمایید.

ارسال زمانبندی در پیام کوتاه ارسالی و همچنین قائل شدن امتیازات ویژه برای مشتریان سابق باعث افزایش خشنودی مشتریان و همچنین تمایل ادامه همکاری آن ها با شما و معرفی شما به دیگران میگردد.

 

 

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی منحصر بفرد راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی سامانه پیام کوتاه و نمایندگی پیامک شیراز می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی مدرنی را تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری نمایند و راهکار های نوین را در اختیار شما قرار دهند.

 

 


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :12
کل بازدید : 84780
کل یاداشته ها : 399


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ