سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پیامک یک تومان ارزان شد

 

طبق گزارشات اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان، قیمت هر پیامک در اپراتورهای ایرانی به مبلغ 10 ریال (معادل یک تومان ارزان) شد. در طی این گزارش سارمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از توقف دریافت یک تومان هزینه‌ای که با نظر مجلس از ارسال هر پیامک دریافت می‌شد خبر داد .

در این گزارش آمده است:

اخذ 10 ریال بابت ارسال هر پیامک از سوی اپراتورها که در دو سال گذشته از مشترکان تلفن همراه صورت گرفته است، از این پس متوقف می‌شود.

اگر درباره این قانون اطلاعی ندارید، باید بگوییم که به استناد بندی که در تبصره 19 قانون در سال 1394 تصویب شد، هر یک از اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی حدمات تلفن همراه در ابران موظف شدند به ازای هر پیامکی که توسط مشترک ارسال می‌شد مبلغ 10 ریال دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شد.

این وجه دریافتی در مورادی که مجلس شورای اسلامی برای آن تعیین کرده است، خرج می‌شود. البته گفتنی است که این مصوبه‌ی مجلس از همان ابتدا مورد انتقاد دولت، وزارات ارتباطات و اپراتورهای ارائه‌دهنده‌ی خدمات تلفن همراه روبرو شد. با این حال، تصمیم شورای اسلامی قطعی شد و از سال 1394 همه‌ی اپراتورهای تلفن همراه موظف به اجرای این مصوبه شدند.

البته شایان ذکر است که در سال گذشته علی رغم اینکه قانون تصویب شده در تبصره‌های قانون بودجه سال نیامده بود، اما در جداول مربوط به منابع درآمدی دولت، مانند سال 1394، وجود داشت که بر همین اساس نیز تمامی اپراتورهای تلفن همراه ایران (شامل همراه اول، ایرانسل و رایتل) موظف شدند بابت دریافت هر پیامک ارسال شده مبلغ 10 ریال (معادل یک تومان) از مشترکان تلفن همراه دریافت کنند. این در حالی بود که هیچ یک از اپراتورها در سال گذشته چنین مجوز قانونی را در اختیار نداشتند.

 

در این راستا، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با استناد به ماده 37 قانون محاسبات عمومی کشور به صراحت اعلام کرد:

هر واریزی به حساب درآمد عمومی نیاز به مجوز قانونی دارد.

به همین ترتیب، در راستای استیفای حقوق مصرف‌کنندگان، این سازمان مکاتبات و پیگیری‌های لازم را از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر مراجع زیربط انجام داد که نهایتاً سازمان مذکور توقف دریافت مبلغ 10 ریال به ازای هر پیامک از مشترکان تلفن همراه را به اپراتورهای مربوطه اعلام و ابلاغ کرد.

به ابن ترتیب از تاریخ ابلاغ نامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خرداد ماه سال 1396ر، مبلغ 10 ریال بابت ارسال هر پیامک، متوقف شد و این دستور از روز چهارم تیر ماه سال 1396 اجرا می‌شود. همچنین، گفتنی است که استرداد وجوه اضافی دریافتی و واریز شد به حساب خزانه اپراتورها، توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حال پیگیری است و به محض حصول نتیجه مراتب امر به اطلاع تمام مشترکان تلفن همراه خواهد رسید.

طبق این گزارش، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرده است که برای کمک به پیگیری بهتر و کشف تخلفات اقتصادی، هرگونه شکایت درباره این موضوع به سامانه 124 این سازمان در سراسر کشور اعلام شود تا مراتب بررسی و اعمال قانون به درستی و با سرعت بیشتری انجام شود.

***

اگر علاقه به خرید پنل اس ام اس دارید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.


  

تخفیف سامانه پیام کوتاه شیراز

  

سامانه پیام کوتاه شیراز (پیام رسون) به مناسبت عید فطر، ضمن تبریک این عید سعید خدمت همه دوستان و کاربران گرامی به عنوان اولین و بزرگترین ارایه دهنده سامانه ارسال پیام کوتاه در شیراز و جنوب شرکت اقدام به ارائه تخفیفات ویژه فروش پنل های پیامکی به مدت زمان محدود تا تاریخ 1396/04/15 نموده است.

 

همانطور که میدانید با پیشرفت روز افزون دنیای دیجیتال و همچنین استفاده روز افزون از سایر بستر های دیجیتال نظیر تلفن همراه و رایانه شخصی،به صورت واضح مشخص میباشد که بهترین راه ارتباط و تبلیغات اثر گذار بر روی اقشار مختلف جامعه فضای مجازی می باشد.

علاوه بر این قسمت اعظم جامعه امروزی ما را جوانان تشکیل میدهند که از این قشر، نزدیک به 90 درصدشان  از لوازم الکترونیک نظیر تلفن همراه و رایانه استفاده می کنند پس بهترین شیوه تبلیغات پر بازده تبلیغات مبتنی بر پیامک می باشد. از این رو پنل پیامک شیراز (پیام رسون) شما را در این راه تا رسیدن به هدف و افزایش درآمد یاری می نماید.

از طرفی این بخش یکی از بخش های پربازده جهت فعالیت جوانان به صورت نمایندگی پیامک شیراز و مابقی شهرستان ها برای شرکت اهورا اطلس فارس می باشد.

تخفیف های پنل های پیام کوتاه شیراز به صورت زیر ارائه گردیده است.

نمایندگی پیام کوتاه به میزان 20% تخفیف

سامانه پیام کوتاه طلایی  به میزان 10% تخفیف

 

 


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :17
کل بازدید : 84802
کل یاداشته ها : 399


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ