سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شروع به کار با پنل اس ام اس

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

اگر قصد تجارت و کسب وکار دارید و میخواهید در آن موفق و روند رو به رشد باشید بسیار ساده و آسان اولین کمپین پیامکی خود را با پنل اس ام اس شیراز و  با رابط کاربری آسان برای استفاده و ارائه خدمات به مشتریان و مخاطبین خاص و نخبه ی خود راه اندازی کنید ،   صفر تا صد کار ، همراه و پشتیبانه شما هستیم.

با استفاده از فناوری های تلفن همراه به سرعت در کسب و کار خود پیشرفت کنید و در دنیای رقابت تجارت الکترونیک اهمیت استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک را برای برقراری ارتباط و ایجاد تعامل با مشتریان و توسعه کسب و کار و مارک تجاری را درک کنید.

قبل از هر چیزی تصمیم انجام کار و چگونگی نوع کمپین بازاریابی و تبلیغات بسیار مهم است. شما از دو روش برای بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی میتوانید استفاده کنید:

1* کمپین اهرمی : در این روش با ایجاد طرح برای ارائه محصولات و خدمات با استفاده از یک پایگاه داده مشتری و لیست ارسال پیامک ، اطلاعات کلی ، نوع ارائه خدمات ، پیشنهادات خاص و تخفیفات ویژه را برای اشخاص علاقه مند و مخاطبین خاص ارسال میشود.

2*کمپین کششی :  این روش برای ایجاد پایگاه  داده  مشتری و استفاده در آینده طراحی شده است . یک کلمه کلیدی را که مربوط به نام تجاری یا محصولات شما است را انتخاب کنید و با ارسال آن به مشتریان و مخاطبین ، از آنها جهت پیوستن به لیست ارسال پیامک دعوت کنید ، زمانی که آنها تمایل خود را جهت پیوستن به لیست شما اعلام کردند ، شما میتوانید مشخصات و آدرس محل کسب و کار خود را با یک نشان خاص در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی بارگذاری و یا از طریق اپراتور تبلیغات صوتی و پیامک صوتی برایشان ارسال کنید و برای پیوستن به لیست مخاطبین خاص از بن تخفیف و پیشنهادات ویژه جهت ایجاد انگیزه در آنها استفاده کنید.   

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک *

 

هنگامی که پایگاه داده مشتری ایجاد وتکمیل شد ، آماده ی شروع به کار هستید ، با یک دکمه و بصورت رایگان روی لینک     smsreson.info کلیک کنید و وارد سایت ما شوید.

یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای تنظیم حساب کاربری چند اطلاعات ساده تماس را وارد کنید  و حساب کاربری خود رافعال کنیدوبعد این مرحله یک پیامک متنی شامل کدکوتاه و کد فعال سازی از پنل پیامک شیرازبرای شما ارسال میشود ، کد را وارد کنید و روی صفحه ی فعالسازی حساب ، یک گروه و اولین گروه مخاطب  خود را ایجاد کنید ، یک گروه جدید اضافه کنید و مخاطبین خود را ذخیره و آپلود کنید . بعد از ایجاد گروه مخاطب و لیست ارسال پیامک روی دکمه ارسال پیام کوتاه کلیک کرده و متن پیام کوتاه خود را وارد کنید و یک تاریخ و زمان  ارسال را تنظیم کنید وروی گزینه ادامه کلیک کنید. جزیئات پیام و کمپین خود را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که اعتبارکافی داشته باشید و روی ارسال کلیک کنید.

**تبریک میگوییم** شما در عرض چند دقیقه اولین پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کردید. حالا جهت پاسخ و اقدام مناسب برای مشتریان ، منتظر و آماده باشید .

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .

09164900129**07137325725


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :14
کل بازدید : 85066
کل یاداشته ها : 401


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ