سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنولوژی تبلیغات مکانی

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

به تازگی یک شرکت بازاریابی ، یک ابزار تبلیغاتی جدیدی راه اندازی کرده است که می تواند به طور دقیق ، تاثیرات کمپین های  بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی را به شکل گسترده ای بررسی و مکانیزم آن را اندازه گیری کند. این ابزار و مکانیزم جدید را "شاخص تبدیل موقعیت مکانی" نامگذاری کرده اند ، این مکانیزم با برسی و اندازه گیری ، مشخص میکند که افرادی که در صبح یک پیامک تبلیغاتی و پیامک متنی  را دریافت کرده اند بعد از ظهر در یک محل فروش خاص حضور داشته اند.

به  نظر می رسد ا بزار و  متریال (   LCI  جی  و یا یر  ) ،  اولین ابزار اندازه گیر ،  بازده و راندمان استفاده ازپنل اس ام اس و پنل پیامک  است که تاثیرات واقعی بروی کمپین های تبلیغاتی را دارد . این یک پیشرفت بزرگ برای صنعت بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی است که از لحاظ تاریخی ، مشکلات و سختیهای چگونگی ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد تعامل کارمد  با مخاطب و مشتری را برطرف میکند.

 

پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی ** نمایندگی پنل پیامک *

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه از سیستم موقعیت یاب خود استفاده می کند که می تواند مشتریانی که آدرس و موقعیت مکانی شما را ندارند را دقیقا  از روی موقعیت جغرافیایی آنها شناسایی و مختصات و مسیر مشخص را برای آنها ارسال کند و آنها به راحتی و بدون فوت وقت  به فروشگاه شما برسند. با استفاده از قدرت موقعیت جغرافیایی ، سیستم تضمین می کند که تمامی بازدید کنندگان فروشگاه بعد از اتمام کار و خریدشان ، نقش ویزیتور و بازاریاب  را برای شما خواهند داشت.

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پیامک *

 

در اینجا کار تکنولوژی بسیار چشمگیر است ، میلیاردها ، تگ مکان ، نشان دهنده الگوهای رفتار مصرف کننده طبق روال روزانه خود و ارائه دیدگاه های ارزشمند و لیستهای هزینه هستند . با گذشت زمان ، داده ها لازم برای ایجاد یک پروفایل شخصی ایجاد می شوند. اگر، به عنوان مثال، یک کاربر تلفن همراه به طور منظم از استراحتگاه ها و پارک های تفریحی بازدید می کند ، احتمالا والدین آنها به همراه او هستند ، این اطلاعات  می تواند ، برای ارسال هدفمند پیامک اطلاع رسان به پدر و مادر و همچنین تبلیغات هدفمند مورد استفاده قرار گیرد. نمایندگی پنل پیامک شیراز و پنل اس ام اس شیراز  با توجه به فصل ها  خود را تنظیم می کند ، که باعث افزایش عرضه و تقاضا و همچنین افزایش مشتری در فصل تعطیل میشود.

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

.ما این توان را داریم تا با ارائه بهترین خدمات پیامکی و تبلیغاتی صدای شما را به گوش همه برسانیم

*برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید*

09164900129**071373257



خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :68
بازدید دیروز :24
کل بازدید : 85169
کل یاداشته ها : 401


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ